23 februari 2011

Mellis

Sitter och äter mellis med barnen. eller de äter jag skriver på datorn:) Maria har varit här och umgåtts, mycket roligt:) Var och gick promenad och åt lite lunch tillsammans. Jag gjorde en kycklingpaj md två skrikande barn hängandes vid mina ben, men den blev ätbar ändå som tur var:) Lite stressande, hur gör de som har tio barn egentligen?? Tycker jag har så det räcker med två som vill ha uppmärksamhet hela tiden.

Fan matar Leah med en yoghurt med skogsbärs smak (=lila till färgen) och vi hade ingen ren haklapp men jag tänkte jag matar försiktigt så går det nog. Eller inte. Leah är helt lila. Och stolen. Så det gick inte alls. Fan då. Jag som precis bytt kläder på henne då och hade bajsat ner sig precis innan de skulle äta. Lala Pontus kommer nog hem ilken minut som helst så då kan ju han få äran att duscha sin lilla (lila hoho) dotter.

Nu åter till melliset som håller på att spåra ur ännu mer då Hugo matar hunden med sin smörgås...

//Sofie

Inga kommentarer: