24 februari 2011

Det är en bit kvar...

Skulle in och riva fram kläder i garderoben. Kom fram till byxhyllan som jag bara sneglat åt sen jag fick barn. Alla mina fina jeans som ligger där.. Men jag vägrar köpa några nya byxor i stor storlek, jag SKA komma i mina gamla. Men som ni er är det en bit kvar.

Men för att nämna något roligt (nu när vare sig måttband eller våg visar neråt trots min träning..) så ger ju träningen iallafall resultat på annat håll. Nu mer klarar jag av 100 kilo i benpress och igår sprang jag milen under 1 timme! Jag sprang den 15 minuter fortare än när jag sprang tjejlidingö:) Okej att det är skillnad på att springa världens jobbigaste terränglopp och på löpband men ändå:) 15 minuter är rätt mycket så visst fan skulle jag kunna förbättra min tid ute "i verkligheten" också. Det tror jag det!

//Sofie