18 december 2011

Rensat och Slängt

Papper. Massa papper.

Har gjort en storrensning och sortering samt omorganisering av alla våra papper och pärmar. Även de ska ju få ha det julfint:)

Det tog sin tid. Typsikt mig och sätta igång med något sånt och sen leder en det ena till det andra. Först började jag ju i min pärm och när den var klar var jag ju bara att fortsätta. Och när alla pärmarna var klara ja då var jag ju tvungen att gå igenom alla skrivbordslådorna samt stället där vi förvarar alla typer av bruksanvisningar och sånt. Men nu är det så fint så fint.

Jag skulle vilja köpa så vi har likadana pärmar allihopa. Just nu är det lite ihop plock av de pärmar vi hade innan och såna vi fått. Kanske inte så snyggt  men de fyller ju sin funktion och det är ju det viktigaste.

Nu blir det mat. Fåraherdens Köttfärspaj. Det ni:)

//Sofie

Inga kommentarer: