29 december 2011

Är tillbaka

Varit ett långt dygn med jobb. Nu blir det äta frukost, elda pannan (var 14.8 grader nu när jag kom hem, jippie!) och sova! Ska hinna med och hämta Poker i Boxholm också, träffa Tina och sen skulle jag gärna vilja hinna med en sväng till gymmet. Dammsuga huset och vika tvätt står också på planeringen.

Tänkte ha en lugn dag för mig själv nu när Pontus och barnen är borta men det ändras fort. Det finns ju alltid något att göra. Jag skulle nog inte kunna slöa en hel dag för mig själv. Fatta hur mycket man kan hinna med utan barn och sambo hemma?:) Den tiden får ju inte gå till spillo:) Även om jag längtar ihjäl mig efter dem..Det är väldigt tomt här hemma. Men ikväll är det fart i Ljungsäter igen:) Och som sagt man får passa på att dra nytta av den tiden man får för sig själv.

//Sofie

Inga kommentarer: