31 december 2011

Januari 2011

Januari 


Trötta killar förra nyår 
Vi firade in det nya året lugn och stilla tillsammans med Tina och Eddie och en nyfödd Zeb hemma hos dem.

Jag köpte mig min fina dator som jag varit mer en nöjd med:)

Det var väldigt snöigt...Med andra ord fick jag mig många rejäla träningspass när jag gick mina promenader tillsammans med hund, barn i syskonvagn och så all denna snö. För att inte tala om alla snöskottning...

Nayla kom till världen! *Stolt Gudmor*

Vi valde ut kakel och klinker till badrummet. Det var rena djungeln men vi hittades tillslut något som vi båda tyckte om:)

Vi byte äntligen till en större soptunna! Det var ett mycket bra beslut. Kan varit ett av de bästa under hela 2011:)

Vi körde på med vår "Biggest Loser" tävling, jag, Pontus, Krille, Sarah, Jocke och Gunilla var det som deltog.

Vi fick vår hårddisk fixade! Dem med alla bilderna och alla musik på! Vi trodde det gått till spillo men efter att vi lämnat in den och ett datageni fått pilla lite med den så fanns allt där igen, Lycka!

Hjälpte Sandra med flytten upp till Stockholm:)

Leah börjar gå!

Leah skrämmer skiten ur sin mamma vid ett flertal tillfällen denna månaden. Typ klättrar upp för hela trappan och ställer sig upp i stolen...

Vi körde hårt på potträning med Hugo. Gick bra ett tag..Men dröjde ju till juni innan han var helt utan.

Leah gick inte bara sina första steg utan hon åkte även traktor för första gången tillsammans med farfar.

Leah och jag började på Klapp och Klang igen. Gick ju lite under hösten också men i och med att jag läste i skolan samtidigt så blev det inte så ofta vi kunde gå då.

Hugo, Leah, Celiné och Emilio på Öppna Förskolan 
Vi började även besöka Öppna Förskolan som äntligen öppnade här i stan. Där var vi mycket under våren.

Jag och Hugo (och lite Obelix) på utflykt på isiga sjön Sommen:) 
Vi var på utflykt på Sjön. Tradition har det blivit men som vädret ser ut nu verkar det inte bli något denna vinter...

Jag tränade sjukt mycket! Ser jag nu när jag går tillbaka och läser gamla inlägg:) Hela 2011 har jag varit väldigt duktig med träningen. Och så ska det förbli även 2012!

//Sofie



1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
så härligt att ha valt kakel. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela