14 december 2011

Varför Snoozar man?

Jag fattar verkligen inte grejen. Jag provade idag. Av misstag. Skulle trycka på den andre knappen men kom åt snoozknappen. Jaja tänkte jag då kan jag ju prova på detta som alla människor tycker är så underbart bra.

Vad? Jag kunde väl inte ligga där i sängen och glo i 5 minuter till när jag ändå var vaken? Då ville jag ju bara upp och göra nytta för annars skulle ju min kropp sega ihop totalt.

Nej den där funktionen på telefonen/väckarklockan kommer jag nog aldrig förstå mig på. Den gör ju bara så folk försover sig tycker jag. Ringer väckarklockan/alarmet ja då går man ju upp. Det är ju det som är poängen med en väckarklocka/alarm.

Nu ska jag upp och väcka barn. Leah hon hade nog gärna snoozat hon är alltid så trött på morgonen...

Hugo han var uppe redan vid kvart i fem men jag lyckades lirka honom i säng igen. Hoppas bara inte han blir svårväckt nu.

//Sofie

Inga kommentarer: