18 december 2011

Vilka tröttisar..

Pontus och Leah sover fortfarande! Klockan är över 9, det hör inte till vanligheterna. Att de sover så länge alltså. Inte att klockan är över 9. Det händer titt som tätt eller för att inte säga med väldigt jämna mellanrum.

Hugo har varit på G sen klockan 06.30.. Jag med. Eller ja jag har mest legat i soffan och halvsovit så jag kan ju inte påstå att jag överansträngt mig. Gjort frukost som vi åt framför julkalendern. Idag stod Hugo ut med att se på ett helt avsnitt. Annars brukar han tröttna. Tror det är lite för avancerat för honom. Han är ju inte så gammal faktiskt. Men jag tycker om den, av det jag sett i alla fall:)

En väldigt bra gjord julkalender i år. Det enda minuset är väl att det kanske är mer för de större barnen och vuxna men men:) Kul när det lyckas göra en bra kalender. Det var några år sen sist. -91 tror jag allt det var "Sunes jul" sändes:) 
//Sofie

Inga kommentarer: