23 december 2011

Men blogga då Sofie:)

Jamen herregud jag har inte suttit ner på röva sen jag kom hem från jobbet, sluta tjata:) helt normalt att prata med sig själv så här.

Slutade förut vid två och drog hem direkt. Har städat och städat och pyntat och pyntat. Bara granen som fattas. Och den har Hugo och farfar huggit till oss så den ska vi ta med oss hem ikväll.

Pontus kom just hem och så fort han är klar ska vi åka till våra troll. Vi skulle bli bjudna på skinkmacka också så det ska bli gott.

Det jag borde göra nu är och svabba golven. Men varmvattnet vill inte komma till mig. Trots att jag eldar i pannan. Det lilla som fanns behövde Pontus till att duscha i. Kan ju vara snällt och lämna det varmvatten som fanns till honom då.

Nehepp. Blir inte roligare än så här dan för dan.

//Sofie

Inga kommentarer: