21 december 2011

Hejsan Hoppsan, saknat mig?

Glömde visst av det där med att skriva något mer här i bloggen igår.

Jag var iväg med pappa på hockey och kom hem sent. En mycket bra match var det. LHC vann. Det har de ju inte varit så duktiga med senaste tiden.

Träffade på Hannah och Jonas en sväng där inne också. Det var inte heller igår.

Idag kom jag ur sängen av en enda anledning. Vi är lediga i morgon! Jag har bytt pass så jag är ledig och barnen har inget mer dagis. Det är deras sista dag idag. Sen har de jullov:) På fredag ska Pontus mamma vara barnvakt åt dem och sen nästa vecka har Pontus tagit pappaledigt. Så alla i familjen får julllov:) Ja inte jag då. Men jag är ju ledig julafton, juldagen och annandagen så jag ska inte klaga:)

Nej fy fan vad jag är trött. Se om jag orkar med den här dagen.

//Sofie

Inga kommentarer: