29 december 2011

Leahs Julklapp


Det här var en av alla miljoner julklappar Leah fick av tomten. Så himla fint! En teservis i rejält trä med fina färger. Jag tycker väldigt mycket om de där små teserviserna man kan köpa i porslin men det är hon alldeles för liten för Leah. Kanske i framtiden?

Jag har kommit på det efter den här julen. Jag är nog allergisk mot plastleksaker. Inte alla men de där som bara är i mjukt dåligt plastmaterial. De går ju sönder innan barnen ens fått upp dem ur kartongerna. Och så dessa små små små plastdelar De försvinner ju bara! Och då tjuter ungarna för att de inte kan hitta alla delar till just den leksaken. 

Nej tacka vet jag rejäla leksaker i bra material! Typ trä:) Leksakerna i dåligt platsmaterial är ju inte billiga heller så då tycker jag att det känns roligare och bättre och lägga till lite mer pengar och få leksaker som verkligen håller.

Så slipper barnen (och de vuxna som köpt leksakerna) bli besvikna när de går sönder... 

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Jättefint var det! Å himla fina färger också :)