25 december 2011

Lite Bilder Från Julafton

Hugo och Leah. Hugo ville ju såklart inte ha på sig de fina kläderna jag köpt till honom  utan han ville ha sin tomtenissedräkt. Och det är ju inte helt fel heller och ha på sig på Julafton:) Leah har på sig den fina klänningen jag fyndade på en barnloppis, 20 kr. Bra pris. I alla fall jämfört med en annan klänning som jag stod och nöp i inne på Lindex. Den var såå fin! Hade planer på att köpa den (så hon kunde ha den på nyår) men när jag såg priset ångrade jag mig rätt snart. 400 kr! Lite väl mycket för en klänning till Leah som hon kommer ha EN gång..
Här fikar vi tillsammans med Pontus föräldrar, Jocke, Krille och så Emma. Emma är en riktigt linsluss:) 
Ett av många försök till att få en bra bilder på kusinerna. Men  det fanns ju så himla mycket annat skoj som tog intresset från att le in i kameran. Typ korgstolarna. 
Mohahaha. Mamma ville ha ett fint kort på oss syskon. Vi satt ju så fint(?) tillsammans på kökssoffan (vilket inte händer så ofta nu förtiden) och visst fick vi väl till en fin bild? Eller inte:) 
Hugo däckade i soffan efter maten. Det är jobbigt att vänta på tomten. 
Och så kom han ju ÄNTLIGEN! Mannen med skägget! Lucas och Poker var minst lika  glada  över att tomten kom på besök som barnen..:) 
Först fick pappa följa med fram och hämta paket av tomten. Det var ju lite läskigt... 
Oj det här var en väldigt suddig bild..Men i alla fall så släppte det rätt snart och båda två stod  på spänn och väntade på att tomten skulle läsa upp just deras namn på paketen. 
Erik hade lika skoj som barnen med att öppna sin julklappar:) 
Gladast blev han för den fina mercedesen han fick av Hugo:)  Ni ser väl hur glad han ser ut? *host* 
Så mycket julklappspapper så Lucas han försvann bland allt. 
Hugo och Leah testar den nya bilbanan som Hugo fått av tomten (eller om det kan ha varit någon annan:). Den fungerade fint!


//Sofie

Inga kommentarer: