13 december 2011

Lucia 2011

Idag är det Lucia! Leah och hennes avdelning på dagis skulle ha lite lussefirande under dagen då barnen gärna får komma lusseklädda. Hugos avdelning ska ha ett riktigt luciatåg ikväll. Ska bli kul och se:) Vi har haft lite duster här hemma om vad Hugo ska vara för något. Han tjatade hål i huvudet på mig om att han skulle vara stjärngosse och när jag köpt och fixat med grejer till det. Ja då ska han vara tomtenisse.

Men han kan ju hinna ändras sig tills ikväll också så vi får väl se vad det blir.

Jag är så himla trött! Jag är det alltid nu mer. Jag borde börja käka något vitamintillskott eller något...Eller en solresa till ett varmt land? Det skulle nog också råda bot på denna eviga trötthet. Det är jag säker på:)

Nu blir det att äta klart frukosten och sen hoppa i lite kläder. Återigen dags för jobb:)

//Sofie




Inga kommentarer: