30 december 2011

Braveheart

Nu är vi alla hemma igen. Barnen sover och jag satte mig just i soffan. Fick på 4:an och de visar ju Braveheart! Jag har aldrig lyckats se hela den filmen och troligtvis kommer jag inte lyckas med det ikväll heller. Men jag ska ge det en chans. Den är ju bra. I alla fall av det jag sett tidigare:)

Ska gå igenom alla våra påsar också. Blev en del kläder till Pontus. Snäll sambo som han har köpte jag honom både två tröjor och ett par jeans. Jag hittade mig en klänning ( jag har ju inga sen innan..) för endast 100 kr. Tror den kan få användas redan imorgon.

Hittade födelsedagspresent till Nayla också. Ska packa in det så vi kan skicka upp det. Nu fattas bara en julklapp till henne också:)

Kanske ska ägna mig åt filmen som jag ville se:) Kommer sluta med att jag somnar i soffan men man vet ju aldrig.

En trött Hugo efter besök hemma hos mormor och morfar
//Sofie

Inga kommentarer: