31 december 2011

Godmorgon 2011 års sista dag

Imorgon är det 2012, jag som fortfarande skriver 2010. Det går för fort!

Pontus var den morgonpigge i familjen idag. 06 gick han upp. Han påstår att han inte är trött när han inte jobbar. Pontus har ju varit pappaledig den här veckan. Hugo var i och för sig inte långt efter i morgonpiggeriet. 06.30 tassade han upp. Bara jag som var såå trött. Fick sova till 8 vilket inte är fy skam:) Så skönt!

Ikväll blir det att firar in nya året hemma hos Emma, Per och LillHugo. Tina, Eddie och Zeb ska också komma dit. Blir en lugn och skön avslutning och invigning av den gamla respektive det nya året.

Nu ska jag ta tag i allt här hemma. Leksaker överallt! Det är något Pontus och jag ser helt olika på. Det märks nu när han varit hemma och jag jobbat. Det är alltid leksaker överallt! Barnen får dra med leksakerna från Leahs rum till Hugos och tvärtom. Så roligt har vi det inte när mamma är hemma. Då får man minsann plocka undan det man lekt med innan man drar fram nästa roliga leksak:)

//Sofie

Inga kommentarer: