23 december 2011

Jag och Kajan

Som är hemma en vardagmorgon vid den här tiden. Det känns tomt. Jag ska snart åka och göra mitt sista jobbpass innan julhelgen, så skönt!

Nu kanske ni undrar var alla andra är?

Pontus jobbar och barnen är hos sina farföräldrar. För att de skulle slippa gå på dagis dagen innan julafton så var Pontus föräldrar snälla och ställde upp som barnvakt. Vi var och lämnade av barnen där ute igårkväll och sen ska vi åka ut till dem i eftermiddag när vi slutat jobba.

Jag och Pontus hann med att gå och göra ärenden på stan igår kväll (helt själva) efter vi lämnat av barnen. Affärerna hade långöppet så det var hur mysigt som helt att gå runt bland affärerna. Inte var dag vi två gör det utan vare sig barn eller hund.

Kom hem rätt sent då vi stannade och käkade på ett ställe också innan vi åkte hem.

Har några till saker som ska betas av innan det får bli julafton men vi hann med några av dem igår. Får köra järnet när jag kommer hem från jobbet sen. Har några timmar mellan att jag och Pontus slutat jobba.

Nu ska jag åka in och jobba, sen är jag ledig i 3 dagar! Wihoo:)

//Sofie

Inga kommentarer: