04 augusti 2014

Dagens topp 3

1. Mina älskade fina troll är åter hemma efter att ha varit iväg på minisemester med mormor och morfar. De har även varit på toppen humör sen de kom hem och munnarna gått i ett om att berätta om allt roligt de gjort:-)


2. Vår snälle granne Per kom över med grävmaskinen sin och grävde bort alla våra fula stubbar:-) Trädgården ser ut som skit nu men vad gör det när alla stubbarna är borta? Tänk, gräsklippningen kommer gå som en dans nu när alla dessa stubbar är borta! Och det bästa är ju att nu ÄNTLIGEN kan vi plantera vårt fruktträd som vi fick i bröllopspresent:-)
3. Pontus städade badrummet och jag lyckades få all tvätt vikt. Även det en väldigt skön känsla:-) Lyckades även få till ett styrkepass på gymmet och fick där med inviga mina nya braiga träningsbyxor. Och så slutade jag ju tidigare än vad jag trodde jag skulle göra. Det måste jag ju också klämma in på listan min över toppen saker som hänt i mitt liv idag:-)


//Sofie 

Inga kommentarer: