02 augusti 2014

Sommaroddfinal!

Nu ska vi snart iväg på den här sommarens sista roddtävling. Final i Sommen idag kom och kolla!:-)
Igår kväll var vi i Asby och det var en väldigt fin kväll. Mycket folk var det. Träffade på många man kände. Jag som inga egna barn hade med mig fick passa på att umgås med andras:-) fullt ös var det så när vi kom hem slocknade vi nästan direkt och sov så gott och så länge (ja för att vara oss. Klockan var nog åtta innan vi gick upp). 

Åt mysfrukost framför TV:n och sen har förmiddagen mest gått i slowmotion. Hade en tanke om att åka och träna idag istället (hann ju aldrig igår då jag somnade istället) men nej det kändes för stressigt att dra in till stan för det nu när vi ska iväg så snart igen. Vi får ta det en annan dag istället.
Ikväll blir det party i grannhuset. Per har fyllt trettio och det ska firas ihop med hans mamma och bror som också fyllt jämnt. Ska bli skoj!

Nu ska jag ta min nyinvigda klänning (köpte den i London för 5 pund, ett såkallat fynd! ) och röra på mig då vi ska åka nu. See you later!

//Sofie

Asbys herrar kör på för fullt 
Asbys damer i väntan på start. De kör på sitt pirat tema och är lätt alla barnens favoriter:-) 

Inga kommentarer: