08 augusti 2014

Trötta familjen

Fredag idag och det märks här i familjen. Alla är trötta och gnälliga på varandra:-) nu sover i alla fall barnen. Ja även Pontus tror jag då han skulle lägga sig en stund hos Leah men han verkar blivit kvar där uppe så han har säkert somnat han med.

Ja ni min dag har bestått av jobb. Hunnit med att träna också och så en shoppingrunda inne på Willys. Alltså den här bloggen suger ju för tillfället. Skriver samma saker hela tiden känns det som. Men när jag jobbar hela dagarna blir det inte så mycket mer inspiration än att skriva om vad som hänt  under dagen. Typ.

Men jag kan ju berätta lite om min söta dotter  så piggar det ju alltid upp något:-)

Leah var så söt tidigare idag. Hon ville ta med Poker på en promenad med sitt nya paraply i högsta hugg i spöregnet:-) Hon gick en liten runda här bakom huset ute på ängen. Så nu kan hon faktiskt gå på alldeles egna promenader med sin hund. Det ni:-)

Nehepp dags å kolla in utbudet på dumburken och somna i soffan? Det är ju trots allt lite av en fredagstradition.

//Sofie

Inga kommentarer: