28 augusti 2014

Hela Sverige bakar igen

Sitter och kollar på när det bakas tårtor i "Hela Sverige Bakar". Åh tårtor tycker jag också om. Inte så jag äter det varje dag men med tanke på det tidigare inlägget om saker jag tycker om att äta:-)

Ikväll har Pontus och jag varit på möte i skolan så under tiden var pappa här hemma och vaktade barnen. Eller ja Leah var inte så svår att vakta då hon sov. Slocknade självmant redan klockan 18 efter att ha varit gnällig sen dagishämtningen. Inte likt henne. Hoppas hon vaktar upp piggelin imorgon så det inte blir något annat av det...

Har jobbat idag men det var sista passet nu innan vi åker! Imorgon blir det att vara hemma och packa och greja. Känner att jag har lite att göra. Vi åker ju på natten mellan fredag och lördag och på fredag kvällen ska jag till en jobbarkompis och fira av henne lite då hon precis slutat hos oss. Så fullt upp:-)

Nej nu ska jag återgå till programmet, spännande värre!

//Sofie 

Inga kommentarer: