13 augusti 2014

Skoköp

Efter jobbet när jag hämtade Hugo på fritids sa han att det blåste om tårna. Jaha han har lekt och dragit fötterna i marken så pass att det gått hål vid tårna. När jag sen hämtade Leah på dagis och skulle hjälpa henne på med sina skor upptäcker jag att de också är trasiga! Hela innersulan hade lossnat  så istället för att åka hem och spendera noll pengar fick vi åka till skoaffären och spendera massa pengar.

Men nu har de varsina nya gympadojjor och jag hoppas de ska hålla den här säsongen ut i alla fall.

Förutom att jobba så körde jag en timmes styrkepass på gymmet. Just nu ligger jag i soffan och försöker samla ihop lite krafter så jag orkar göra något av det jag borde göra. Så seg jag är! Men men det går väl över. Nån gång men det hade varit bra om det gått över typ nu:-)

//Sofie


Inga kommentarer: