09 augusti 2014

Morgonpromend med min fina vovve

Poker och jag var uppe innan tuppen imorse så vi tog oss en promenad i det fina vädret. Jag kände för en löprunda men jag pallar verkligen inte med att springa när det är så här varmt ute. Har ju varit svalare ett litet tag men nu är värmen tillbaka igen. Blev helt genomsvett bara av att gå en timmes promenad liksom. Men jag klagar inte. Älskar sommaren för mycket för det:-)

Går ju lika bra att gå eller hur? hoho sicken humor jag har.

Idag ska jag och barnen dra in till stan för att spana in crusingen som är i stan. Pontus har fotbollsmatch men mamma är snäll och följer med oss en sväng för att kolla in alla bilarna.

Ikväll så blir det kräftskiva hemma hos svärföräldrarna. Blir och äta kräftorna som vi kokade i torsdags, gött:-)

//Sofie

Inga kommentarer: