11 augusti 2014

Servat bilen

Idag har barnen och jag varit lediga. Hade tid inne i Skänninge (närmsta stad med kiaverkstad) för att serva bilen. Dyrt men nu är det gjort.

Mamma var snäll och följde med så jag slapp sitta själv med barnen och uggla i väntan på att bilen skulle bli klar. Åkte hem till dem igen och sen fick jag skjuts av Elin tillbaka in till verkstan för att hämta bilen.

Tiden däremellan spenderade Hugo och Leah med sina nya skateboards med tillhörande hjälmar. Fyndade allt på Ö&B för toalt 140 kr. Billigt och bra och barnen underhöll sig en lång stund. Blev en liten fika i det fina vädret med samt en sväng så Poker fick bada och simma lite.

Nu ikväll har jag varit och handlat lite mat till oss och ska alldeles strax ta tag i tvätthögen som behöver vikas. En tur med dammsugaren vore bra om jag hann med också. Perfekt uppladdning inför morgondagens jobbardag:-)

//Sofie

Inga kommentarer: