27 augusti 2014

Dags och hoppa i jobbkläderna

Om en liten stund. Barnen kikar på något pysselprogram på TV och jag ligger bredvid i soffan och tar det lugnt. Måste ju samla krafterna till jobbet:-)

Efter att Hugo åkt iväg imorse gjorde Leah och jag oss i ordning för att åka hem till mamma och pappa en sväng. Jag passade på att ta med löparskorna så jag besökte gamla österskogen för en runda i den. Blev 6 km som avverkades denna gången. 

Mamma bjöd på sån där bananpannkaka som är så inne att göra men som jag aldrig testat. Det var riktigt gott! Lite hallon till gjorde den ännu godare. Perfekt att äta när man bara behöver få i sig något lite snabbt:-)

Elin kom förbi med och lämnade ett par resväskor vi ska få låna. Lasse var ju också med till Leahs glädje.

Jag måste ta och resa mig ur soffan nu tror jag. Tvättmaskinen är färdig och vill bli tömd....åh vad jobbigt!:-)

//Sofie

Inga kommentarer: