20 oktober 2011

Frukostdags

Jag och Hugo sitter och käkar frukost. Tänkte vi skulle ha väntat in Leah som sover men hon vill visst inte vakna än. Och Hugo var sååå hungrig förstår ni.

Kom hem sent igårkväll. Det blev både sudden och sen straffar på hockeyn. Tyvärr förlorade LHC. Skit.

Idag ska vi och leka med barnen Valladares. Hugo tycker det ska bli så kul och leka med Emilio. Var ju jättelängesen vi sågs sist så det ska bli skoj. Speciellt våra små tjejer har nog vuxit en massa sen sist vi sågs:)

Annars ska jag skicka iväg några grejer med posten idag, gå förbi optikern IGEN och handla lite käk. Just det jag har en räkning liggandes som måste betalas senast idag den får jag inte glömma. Och tvätten. Vår tvättstuga svämmar snart över av alla kläder där nere. Rent är det som tur är men jag tycker det tråkigaste är att vika och lägga in alla kläderna. Det tar sån tid!

Nu ska jag bre en smörgås till. Hugo är visst väldigt hungrig idag. Och jag är en väldigt osocial mamma som sitter med datorn vid frukostbordet.

//Sofie


Inga kommentarer: