31 oktober 2011

Stå på loppis

Var en vän som skrev på facebook att hon skulle stå och sälja på loppis på söndag. Det ska jag med göra nu:) Se hur det är, något nytt:)

Har massa saker som vi inte blivit av med. Till exempel la jag ju ut massa skor (typ nya och oanvända) på nätet för försäljning men det gick rätt trögt. Det kanske är lättare att få sånt sålt där då folk kan prova skorna direkt? Ja vad vet jag.. Kul grej att göra om inget annat. Vi behöver få undan det sista som var i vår timmerstuga innan han som köpte det kommer och timrar ner den.

Jag gjorde något väldigt dumt just. Leah var supergnällig och ville inte ha vanlig frukost. Hon bara skrek och skrek och höll fast mig i benet. Vad gör jag då? Viker mig och ger henne en vällingflaska. Inte bra. Det kommer jag få sota för senare. Men jag orkade inte starta dagen med bråk och skrik. Ibland gör man faktiskt inte det:)

//Sofie

Inga kommentarer: