18 oktober 2011

Nydushad

Har precis duschat. Sitter fortfarande i handduken. Råkade visst hamna här på vägen upp till sovrummet och pyjamasen:)

Varit och tränat ikväll. Idag kändes det mycket bättre. Var riktigt skoj och träna då det kändes som jag hade hur mycket energi som helst i kroppen. Såna pass gillas. De där passen då man knappt har någon ork alls är inte lika roliga.

Pontus hade gjort jättegod mat till oss förut. Pontus är så duktig på att improvisera i köket. Tar lite av det och sen lite sånt och en gnutta sånt och så blir det en jättegod maträtt! Sån är inte jag. Jag vill laga en maträtt som jag vet om, eller har recept på. Annars blir det inget bra. Tro mig.

Nu ska jag ta tag i allt här. Lite tvätt och lite disk och så lite undanplock av alla saker som ligger på fel ställen. Ja just det klä på mig pyjamas och smörja in kroppen också. Kanske ska börja med det.

//Sofie

Inga kommentarer: