25 oktober 2011

Och här sitter jag och läser annonsbladet från JULA


Och det är inte det som är det värsta. Det värsta är att jag har hittat saker jag vill handla därifrån! Nej det absolut värsta vet ni vad det är? Att det är KLÄDER jag vill handla ifrån JULA! Kors i taket, grisar kan flyga, helvete har frusit till is och allt vad det heter. Och inte bara kläder förresten utan även SKOR! Ni ser dem på bilden här. Hemskt fula men för 99 kr kan det vara värt att ha ett par fula skor som är varma och som jag kan gå i här hemma när jag rastar Poker etc.

Klädesplaggen, vilka är då det som jag så innerligt vill handla från denna butik. Jo jobbarbyxor, för 179 kr. Ni kan även se dem på bilden. Jag har inga egna vettiga jobbarbyxor. När vi skulle köra i veden till exempel så fick jag långa ett par av Pontus. Inte okej. Jag vill ha egna. Vad mer jag vill köpa? Jo jacka. Som ni också kan se på bilden. Kostar endast 149 kr. Jättebilligt ju! För en ful jacka (men ack så varm) att ha här ute på vischan. Kanske jag slipper slita på alla mina andra kläder som egentligen är alldeles för fina för att ha i vissa sammanhang.

Vuxenpoäng eller vadå? Eller som Jennie skrev när hon använde cykelhjälm: Vuxenpoäng eller nördpoäng?:)

//Sofie


Inga kommentarer: