21 oktober 2011

Kylan

Nu är kylan här. Bilen var så kall i morse så jag höll på att inte få upp bildörrarna. Poker och jag tog oss en promenad förut och mina öron höll på att trilla av. Kanske är dags att ta fram den där mössan?

Barnen är på dagis och jag röjer lite här hemma. Hunnit med en promenad också som sagt.

Vår kära hund hade hoppat upp i vår renbäddade säng med smutsiga tassar så förtillfället håller jag på och bädda om sängen. Eller sängarna. Leah hade kissat igenom sin blöja inatt så jag har fått bädda rent där också. Och när jag ändå är igång och byter alla sängkläder så byte jag i  Hugos säng också när jag ändå är i farten. Intressant vetande va?:)

Har pratat med jobbet och "strulat". Jag har ett jobbpass mellan juldagen och annandagen som jag vill ta föräldraledigt på men det verkar inte vara så lätt.. Men vår fina arbetsledare sa sen att hon skulle fixa det så jag hoppas få klartecken på det:)

Ska förhoppningsvis träffa Emelie och Leo i eftermiddag också. Skojigt:) Nu åter till mina sängar och lakan.Kanske att tvättmaskinen får sig en träff med mig också.

//Sofie


Inga kommentarer: