16 oktober 2011

Frukostklubb

Var iväg i morse hem till svärföräldrarna. Hugo och Leah hade nog allt saknat sina föräldrar lite:) Vi hade "frukostklubb" där idag så vi har ätit smarrig frukost tillsammans allihopa.

Men sen blev Hugo och Leah såå gnälliga så vi åkte hem. På hemvägen somnade båda två i bilen. Leah sover fortfarande. Jobbigt och busa med farmor och farfar.

Toy Story går på TV:n just nu. Den första filmen alltså, på VHS. Minnen:) Påtal om VHS vet ni vad jag hittade i videon när jag skulle sätta på filmen till Hugo? Kommer ni ihåg att jag skrev att det hade saknats en dvdskiva i "How I Met Your Mother" boxen jag köpte? Det gjorde det visst inte. Leah måste ha ryckt loss ena skivan när jag inte har sett och sen tryckt in den i videon.

Känns lite pinsamt när jag varit nere i affären med dvd:n och härjat om att det fattats en skiva och att den inte alls varit med när jag köpt dvdboxen...Jag hade något svagt minne av att det kunde varit 3 skivor i fodralet och inte bara 2 men då jag just köpt dvdboxen och letat som en tok överallt utan att hittat en extra skiva så tog jag förgivet att det måste bara varit 2 skivor, att jag minns fel.

Jaja så om något behöver en skiva från första säsongen av "How I Met Your Mother" avsnitt 9-16 så hojta bara till, jag har ju en extra till övers:)

//Sofie


Inga kommentarer: