26 oktober 2011

Varit i Mjööölby en sväng

Blev inte helt som planerat ikväll. När Pontus kommit hem från jobbet åkte jag med Emelie in till Mjölby en sväng. För att bråka.. Haha inte så hårt om det låter. Emelie och jag har haft samma problem med våra easy tone skor från reebok men vi har inte alls fått samma service när vi gått tillbaka till butiken och klagat. Lustigt med tanke på att vi köpte skorna från samma märke i samma affärskedja och haft samma problem.

Men med min hjälp fick faktiskt också Emelie ett par nya skor utan att behöva betala något. Precis som jag fick. För varför ska det vara olika när vi haft precis samma problem? Skor som är så dyra ska hålla längre än bara några fjuttiga månader..

Nu snart ska jag bege mig för jobb. Eller snart och snart om 2 ½ timme. Ska hinna med och lägga barnen innan dess och röja lite här hemma. Det behövs då barnen är helt galna ikväll och röjer fram som en orkan. Nej två orkaner.

//Sofie

Inga kommentarer: