25 oktober 2011

Hittade lite minnen från mina graviditeter


Massa mediciner mot urinvägsinfektioner och en hög med rör att lämna urinprov i. Så skulle man kunna sammanfatta mina graviditeter. Herregud asså jag blir ju irriterad bara jag ser allt. Fatta så mycket pengar det ligger där och gjorde det någon nytta, nej. Jag hade ingen urinvägsinfektion. Vare sig med Leah eller Hugo. Nu skulle jag kunna skiva något finurligt om hur kass den svenska sjukvården är ibland men jag struntar i det. Jag tror ni fattar det ändå. 

//Sofie

2 kommentarer:

Ida sa...

Jösses vad grejer, håller med om att det verkar ha varit bortkastade pengar.

Läste nedanför att du vill shoppa kläder från Jula. Hehe, fasen nu kan du nog inte bli mer vuxen - grattis!
Hoppas att du har haft en underbar kväll.
Kram Ida

Sandra sa...

Haha, dem kunde ju jag ha tagit, jag har ju ätit penicillin nästan hela graviditeten... Fast skillnaden har väl vart att jag har haft urinvägsinfektion 7 gånger också... Fatta vad pengar jag hade sparat :-)