19 oktober 2011

Jävla tråkväder!

Så himla trist väder det är nu för tiden så det finns ju liksom inte! Eller det är ju det det gör...Segt i alla fall. Regn regn regn. Jag måste ut och gå i det när Pontus kommer hem från jobbet då Poker inte fått sig någon promenad än idag.

Ikväll blir det hockey för min del och Pontus och barnen ska och fira Jocke som fyller år idag.

Annars har vi haft en dag som gått i ett. Varit en sväng hos Tina och Zeb där det var massa mer mammor med. Micaela och Olli, Emelie  och Leo, Emma och Hugo och så jag med mina två troll. Fullt hus.

Har även hunnit med en annat nödvändigt. Arbetsförmedlingen, facket, bvc, optikern och ja det var nog det.

Leah sover där uppe och Hugo kollar på TV.

Det är våran dag det:)

Nu ska jag göra lite nytta här hemma innan Pontus kommer hem. Kanske så in Jockes present Pontus köpte men inte slagit in?

//Sofie


Inga kommentarer: