23 oktober 2011

Oj oj oj detta treårs trots...

Hugo har blivit helt förbytt (för att använda ett finare ord än den svordom jag faktiskt tänkte..)! Snacka om att vara inne i en sån himla trotsperiod. Allt, allt ska testas och se hur man reagerar. Ikväll blev han sur över något och strök då med armen över hela bordet så att både hans gröttallrik och Leahs tallrik for i golvet. Morr..

Annars har denna söndagen varit kanoners. Hunnit med veden och sen åkte vi hem till mina föräldrar och hämtade barnen. Eller vi fick lite mat innan. Jättegott med undantag för kantarellerna.. Jag äter det mesta men inte svamp. Det är ju vidrigt. Men det som är bra med svamp är att man ofta bara kan peta bort det lite diskret om man inte tycker om det:)

Vi hann även med att gå en långpromenad jag, Pontus, Hugo och Poker. Leah fick leka med mormor undertiden då hon ändå inte vill åka vagn.

Nu sitter jag och väntar på att "Gustafsson 3 trappor" ska börja. Mitt program som jag följer:)

Har hunnit och lägga ut lite skor på loppisen på facebook också. Se om det ger något:)

Min trotsiga lille son<3 
//Sofie

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är ju bara för att han saknar sin faster... Skicka hit honom ett tag :-) Fast helst inte förrän jag har lyckats klämma ut kusinen