19 december 2010

Bebisar överallt:)

Vill säga ett stort Grattis till Micaela som fick en liten pojke:) Så roligt. Jag vet hur hon har väntat! Jag var säkert på att hon skulle få en liten tjeja men tji fick jag. Igen. Haha alla gravida har jag trott ska få tjejer utan Tina och Eddie så dem träffade jag ju rätt på:) Annars är det nästan lite humor. När jag fick Hugo och gick på mammagrupper etc. var det överlägset mest små bebistjejer, både när jag gick på babysim, klapp och klang..Nu när jag fick Leah får alla pojkar:) Nu vet jag två gravida till (eller tre men Hanna har ju en liten grabb i sin mage:) som jag får se om jag lyckas gissa rätt på. Är ju himla skoj med alla som får bebisar. När jag väntade Hugo var det ingen i min närhet som skulle ha eller hade barn. Nu har/får typ alla:)

//Sofie

Inga kommentarer: