12 december 2010

Tillbaka!

Då är jag här igen:) Gårdagen bjöd på ännu mer spysjuka här hemma..Eller Hugo kräktes hela natten mellan fredag/lördag. Jag höll på att bryta ihop där mitt i natten. Orkar inte mer sjukdomar. Och mitt i allt var jag tvungen att bädda rent vår säng som Hugo spytt ner, ner och lägga in det i tvättmaskinen, sen in och försöka få fyr i pannan som slocknat (såklart) sen upptäcker jag att det är vatten på hela golvet inne i pannrummet (så trött var jag att det tog så lång tid innan jag reagerade på det) och då visar det sig att det runnit över ur en hink vi har stående under ett rör som läcker lite. Det smådroppar bara lite ifrån det så det brukar aldrig bli fullt i den där hinken men nu hade det blivit det, och lite till. Bara att städa upp där nere. Sen upp och se att katterna (de är verkligen till salu just nu) har haft ut Pokers vattenskål över hela köksgolvet. Bara till att svabba upp det.

Men dagen efter rymde jag fältet och åkte och julshoppade tillsammans med Hannah. Det var välbehövligt:) Vi slog oss fram bland allt folket. Har dock konstaterat att nästa år ska alla klappar inhandlas över nätet. Usch jag gillar inte allt kaos som råder ute i affärerna den här tiden på året..Tacka vet jag mellandagsrea haha. Då kan man ju göra riktiga fynd i alla fall:) Kul hade vi och på fredag ska vi in och fira Nathalie som fyller år. Det ska bli så himla skoj då det var evigheter sen vi träffades allihopa:)

//Sofie

1 kommentar:

Nathalie sa...

Jaa jag längtar verkligen! Var helt sjukt länge sedan. Kommer bli så jävla kul! :D