27 december 2010

Eko?

Det ekar verkligen i alla bloggar, stora som små, nu. Tråkigt..Är som att det är en regel att man INTE ska blogga när det är jul?? Jaja deras beslut inte mitt. Jag är ju periodare när det kommer till bloggar så jag lär säkert sluta kika in på vissa.

Denna natt har bestått av allt annat än sömn, känns det som i alla fall. Är så trött på våra barn som aldrig sover! Föräldrar som har barn som sover hela nätterna har fan inget att klaga på! Usch för att inte få sova ett par timmar i sträck... Hela tiden något. Hugo vaknar mellan 2-4 gånger per natt och likaså Leah. Är rätt glad att vi är två men även att den andre går upp så blir ju ens nattsömn störd. Imorse var jag inte på något vidare humör..Klockan 06.00 va båda två upp och studsade.

Denna dagen bjuder på? Ja sägs det. Pontus blev ju tvungen att jobba alla dagarna nu så alla planer vi hade gick ju i stöpet. Inget alls inplanerat och det känns tråkigt! Så om det är någon som vill hitta på något är det bara att höra av sig:)

Haha snacka om negativt inlägg. Ja som sagt mitt humör är inte på topp när jag varit upp massa på natten och sen vaknar av två gallskrikande barn vid sextiden. Men nu ska jag ta tag i dagen och ner och umgås med min son. Se om han vill hjälpa mamma med tvätten kanske?:)

//Sofie

Inga kommentarer: