30 december 2010

Nelly

Hade beställt hem kläder från Nellys rea men jag kan inte påstå att jag var så nöjd med sakerna. Alla klänningar var jättefula i färgen, inte alls som på bilderna på nätet. Skorna satt perfekt som jag beställde så det var ju bra:) En tröja får också stanna kvar men resten skickar jag tillbaka.

Annars har jag och barnen varit och hälsat på Maria. Malin kom också förbi och sa hej:) Alldeles förlängesen som vi sågs så det var kul. Blev bjudna på mat också vilket Hugo uppskattade:) Men mest uppskattade han nog skålen med tomteskum som Maria hade framme haha. Han smög dit titt som tätt och tog sig en tomten, skitunge:)

Kom hem och vi hade ingen ström, som vanligt. Men vi hade tur och den var tillbaka inom en timme, Jippi!!! Ska nog skriva och tacka Eon för det. Eller kanske inte. Skriver jag till dem har det nog en tendens att bli fula ord som kommer med. Hatar Eon så himla mycket så det finns inte. Ahh nu sitter jag och gör mig själv arg haha.

Nu ska jag packa ner sakerna som ska skickas tillbaka. Så jag får det gjort:)

//Sofie

Inga kommentarer: