29 december 2010

Redig jag är!

Idag har promenad tillsammans med Tina plus tunga barnvagnar avverkats plus att jag gav mig ut på löprunda efter tre månaders uppehåll:) Så idag har jag varit redig plus, får jag ju inte glömma, inget sött har nuddat mina läppar idag:) Det har väl inte hänt sen innan första advent någon gång, typ:) Jaja nöjd är jag och Pontus gubben har hjälpt mig bära ner byrån så den ska bli målad imorgon. Tänkte gjort det ikväll men när det visade sig att förlängningssladden till slipmaskinen ligger ute i garaget så blev det uppskjutet till imorgon haha. Hunnit prata med JenniePennie i telefon också ja ni ser jag har hunnit med massa nyttigheter idag:)

Men nu blir det sängen och skvallerläsning á la Se&Hör. Ja på tal om den tidningen. Jag brukar aldrig köpa den men så såg jag att det var extra tjocknummer så då slog jag till för att ha lite att läsa innan jag somnar. Men vad fan! Då är det inte extra utökat skvaller utan en extra TVbilaga som medföljer! Så besviken jag blev..Eller arg och irriterad för jag blivit så lurad. Mest av mig själv säkert för det stod garanterat någonstans att det var en extra TVbilaga med och jag inte såg det...Men ändå.

God Natt!

//Sofie

Inga kommentarer: