29 december 2010

Onsdag idag

Igår hade jag ont i mitt öra hela dagen. Eller det stegrade sig under dagen och tillslut hörde jag ingenting på vänster örat! Jag har ju haft rediga vaxproppar i mitt öra tidigare så det var bara att ta fram revaxör:) Sov med det och tyckte efter att Pontus spolat rent örat att det släppte men nu är det som om det har kommit tillbaka igen. Ahh jobbigt att inte höra som man ska. Eller inte.. Barnens skrik blir inte lika intenstivt då haha.

Har röjt här hemma nu på morgonen. Dammsugit och tagit hand om tvätten. Nu blir det övervåningen som ska dammsugas, om barnen tillåter. Sen i eftermiddag blir det promenad tillsammans med Tina och Zeb. Hoppas på bättre gångvägar denna gången än vad det var sist. Har även planer på att ge mig ut och springa sen när Pontus slutat jobba. Samt påbörja måleriet av byrån nere i hallen. Pontus är ju bara så seg. Han måste hjälpa mig att bära ner byrån i källaren för här uppe går det inte vara att måla med både barn, hund och katter. Men han som är emot att den ska bli målad tar tid på sig att bära ner den haha.

Nu ska jag försöak få någon ordning här hemma bland alla grejer.

//Sofie

Inga kommentarer: