06 december 2010

Seg morgon

Har knappt sovit något inatt känns det som. Usch..Sen kom Hugo upp mitt i natt och skulle sova mellan oss. Då gav jag upp och gick ner och la mig på soffan men där fick jag ju inte vara ifred länge då Hugo följde efter.. Hugo har börjat med en ful ovana att tugga på sin napp. Så nu har vi sagt till honom att han har bara den nappen han har nu när för när den är sönder har han ingen mer. Får se hur det fungerar sen när den är helt sönder. Så irriterande att lyssna på när han ligger och verkligen tuggar på nappen. Då kan han lika gärna vara utan.

Idag har jag skola på eftermiddagen och då kommer snälla mamma och passar Leah under tiden. Hör lite med hur de haft det i Tyskland. Mamma och pappa har varit där hela helgen på julresa. Nu ska jag ner och se till vad min son gör. Låter som att han gör något han inte får..

//Sofie

Inga kommentarer: