19 december 2010

Sovit sedan klockan 19.00..

Ja jag var verkligen seeeg i min kropp igår. Lyckades ändå hitta på en massa att göra men det märktes framåt kvällen för jisses vad trött jag var! Jag och Hugo däckade i soffan straxt efter 19.00 haha. Men tror inte att jag sovit många timmar i sträck för det. Vi har haft avbrott för både matning och skrikande barn ett par gånger i natt. Usch när ska våra barn sova bra igen?? De hade ju en period där det gick så bra..Men men det är så med barn allting kommer och går:)

Hade tänkt lägga upp lite bilder här från i torsdags då vi hade klassfest med klassen (nehhe med klassen verkligen?? Kom på mig själv där med hur lustigt det såg ut men vem orkar radera? Bättre och fylla ut med en massa onödig text hoho). Vi var hemma hos en klasskompis och åt gott och skrattade en väldigt massa haha. Men kameran är på laddning så det får vänta med bilder..Nu ska jag faktiskt sätta mig och maila en enhetschef för eventuellt sommarjobb. Pratade med honom i telefon och han lät positiv. Skulle bara skicka över lite uppgifter så skulle han höra av sig sen. Hoppas hoppas.

//Sofie

Inga kommentarer: