05 december 2010

Vinterpromenad

Leah reser sig upp hela tiden mot saker som både är stabila och mindre stabila. Släppa taget är hon inte heller främmande för längre..Tyvärr säger hennes mamma för balansen är inte den bästa precis:) Förövrig såg jag nu att jag la upp fel bild..På den jag tänkt skrattar hon ju så sött. Men det tog sån hinla tid att bara ladda upp denna så ni får nöja er med en bild på en lite mer groggy Leah i LHCbody:)

Tog med hela familjen ut på en redig promenad i vintervädret. Så mysigt! Men jobbigt att gå i snön med dubbelvagn och i alla dessa jävla backar..Fast jag ska väl inte klaga då Pontus fick ta vagnen då och jag höll i Poker som nästintill drog sin matte uppför backarna haha. Mysigt var det i alla fall. Men det känns i kroppen att man varit sjuk så nu blir det lugna gatan här i dag.

Pontus drog iväg med barnen och Poker till Krille och Sarah. De skulle julpyssla. Tror minsann Sandra & Co skulle vara där med så då lär ju Hugo bli lycklig:) Jag ska sätta mig och skriva klart det sista arbetet som ska in till skolan!! Vill bli klar med det sen så har jag inget mer som ska in. Bara lektioner att gå på!! Den 17:e är det avslutning. Längtar!!
//Sofie

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Hihi, skriver lite senare om hemlisen ;)

Duktig hon är! Hihi! Klart hon ska klara det själv, de har ju en förmåga att va ganska envisa ;) hihi!
Kramar