17 december 2010

Stolt!

Idag har vi haft avslutning i skolan. Så nu mer kan jag titulera mig undersköterska. Inte helt fel att ha lite mer utbildning i bagaget:) Stolt är jag denna dag. Trodde knappt den skulle komma haha. Har varit en lång och tuff väg men skam den som ger sig. Vi har haft underbara familjer som ställt upp och hjälp till och det har varit guld värt! Leah har ju faktiskt varit med mig hela vägen..När jag började läsa fick jag reda på att jag var gravid och sen har magen hängt med, och sen Leah. Hon var inte många dagar gammal när hon gjorde skoldebut:) Nu i höstas så har hon mesta dels av tiden fått vara hemma med mormor/farmor eller med pappa de gånger jag varit i skolan. Mycket pusslande med tider hit och dit men det har löst sig till slut:)

Är så himla glad att jag lyckas slutföra utbildningen, jag tvivlade i början men jag är rätt tjurskallig och envis av mig så har jag bestämt mig så har jag haha. Pratade precis i telefon om eventuellt sommarjobb så det löser sig också:) Behöver få in en fot så snart som möjligt för att ha möjligheter att få något sen. Men i vår, i vår ska jag vara ledig! Ledig med min underbara dotter och underbara son. Det är ni som gjort att jag orkat! Älskar er min fina ungar<3






//Sofie

1 kommentar:

Emelie sa...

åh vilket fint kort<3