08 december 2010

Sista uppgiften!!

Till skolan är snart klar! Jippi! Var hos Pontus mamma igår en sväng så hon hjälpte mig också och nu är det bara lite finslipande kvar och sen hoppas jag innerligt att det blir godkänt!

Dagen har annars varit lugn..jag var i skolan en sväng på förmiddagen och då var återigen min snälla mamma här och passade lilltjejen. Hugo var glad när han kom till dagis idag så det var riktigt skönt! När jag kom hem så åt jag lunch och jag städade undan en massa. Jag och Leah har vikt tvätt också. Eller jag vek och Leah kastade runt alla kläderna:) Nu sitter jag som sagt och jobbar skolarbete och Leah har ÄNTLIGEN somnat inne hos sig. Fick dutta henne på rumpan så somnade hon gott:)

Ikväll ska mamma och jag på releaseparty, inte dåligt va? Mossebo Rockers har gjort en till skiva (de är så duktiga) så vi ska och fira det:) Det är Putte, Pontus ena morbror, som spelar där. Pontus var dock inte så intresserad av att följa med så det blir mamma och jag.

Nu ska jag göra lite nytta här vid datorn.

See you later:)

//Sofie

Inga kommentarer: