09 december 2010

Gooodmorgon!!!!!

Denna natten har inte bestått av överdrivet mycket sömn..Hugo har slarvat bort sin sista napp vilket resulterade i att han skulle sova utan inatt. Det var skrik, bråk och tårar. Men han tog sig ju igenom natten utan napp (ja även hans föräldrar) så nu jäklar kör vi hårt på att han ingen ska ha mer.

Mamma och jag var ju på MB Rockers igår. De är såå duktiga:) Mycket folk var det, tyvärr hanns det inte prata med stjärnorna men det ges säkert tid någon annan gång:) Idag har jag skola i eftermiddag och då kommer svärmor och passar LeahFia. Hugo ska snart få åka till dagis. Han tjattar på mig här hemma nu haha. Sen blir de städ och plock här hemma för min del tror jag. Och om Leah sover så ska jag nog också passa på att ta mig en lur. Kommer inte klara av att sitta flera timmar i skolan och lyssna om döden annars. Palliativvård är vekligen så uppiggande att lyssna på:P

//Sofie

Inga kommentarer: