15 december 2010

Hoppas på en lugn natt

Denna dagen har vi haft besök av familjen Enell/Davidsson. Fick träffa lille Zeb för första gången och han var ju såå söt!! Liten knubbis:) Blir verkligen tripp trapp trull på han, Leo och Leah haha. Blivande polare, ja och så Hugo som kommer vara "the boss" sen om några år:)

Svärmor var här och passade Leah och Hugo medan jag var i skolan. Kort dag så det kändes skönt! Hugo och farmor hade gjort en massa julgodis när jag kom hem, så duktiga de är. Det bjöd vi på sen när Zeb med familj var på besök. Så nu är sockerbehovet mättat för ett tag haha. Jag som hade gått ner 2 kilo när jag ställde mig på vågen tidigare i dag. Nu vågar jag inte ställa mig igen..Får ta det efter långpromenaden imorgon:) Hade kvällsfika med svärföräldrarna också och nu är det lugna huset då båda barnen äntligen somnat. Hoppas på en lugn natt, har ju varit dåligt med det den senaste tiden. Skitungar:)

//Sofie

Inga kommentarer: