28 december 2010

Mellandagsrea

Denna dagen har spenderats i Linköping tillsammans med Leah och Hannah. Igår eftermiddag kom mamma och Erik förbi på besök och Hugo fick följa med dem hem och sova över där. Han hade tyckt det varit superskoj:)

Det var inte så hemsk med folk där inne som jag trodde att det skulle vara. Har nu införskaffat mig ett par nya löparskor samt kläder. Så nu har jag ingenting att skylla på:) Fick en ordentlig genomgång av vilka skor jag ska ha så nu hoppas jag verkligen att de är bra:) Leah var så snäll hela tiden vilket var skönt. Kan i och för sig bero på att Hannah och jag turades om att bära på henne så att hon kunde spana på alla människorna haha.

Är nu hemma hos mamma och pappa. Blir väl kvar ett tag till då Pontus skulle åka skidor efter jobbet och kommer hem senare. Inget kul att sitta själv hemma och uggla plus att Leah sover så gott här så jag vill inte väcka henne:)

//sofie

Inga kommentarer: