15 december 2010

Godmorgon härliga onsdag:)

Mammas gullunge:)

Morgonstund har guld i mun! Eller nåt sånt...


Här var Hugo helt galen imorse, arg som ett bi. Nej som en hel bisvärm. Oh my god! Men tillslut (tillslut) lugnade han ner sig. Fattar inte vart han fått sitt morgonhumör ifrån *host*.


Leah sover fortfarande. Hon är redig våran tjeja och förstår sig på det där man att ligga och dra sig på morgonen, i alla fall till åttatiden. Och det är ju rena sovmorgonen! Hugo han är uppe och studdsar alldeles förtidigt, varje morgon. ..Jaja någon gång blir väl mina barn också tonåringar och ligger och drar sig hela dagarna haha. Nej det där sa jag inte. Usch tiden går så fort ändå:P


Idag är det skola för min del. Svärmor kommer och ser till gulliganerna undertiden. Bäst jag börjar klä på mig då vi ska åka snart. Jag får inte sätta på datorn för då fastnar jag alltid här enliten stund innan jag kommer igång och gör det jag borde göra:)

//Sofie

2 kommentarer:

Micaela sa...

Vilken fin bild sofie! :D

Anonym sa...

underbar bild vill ha i julklapp.../mormor