22 december 2010

Flygande Jakob

Så jävla gott det är! Och det ska vara den riktiga varianten med bananer och jordnötter och inte som Emme gör som skippar det haha:)

Krille, Sarah, Emma och Gunnar är här och käkar med oss ikväll. Barnen har vi precis lagt så jag hoppas att de vill sova nu. Hela natten gärna:) Idag har jag och barnen grejat med att plocka fram julpynt. Jag grejade Hugo och Leah bråkade mest. Hugo vill ju så gärna leka med Leah men han förstår inte riktigt vad hon klarar av och inte..Har även varit effektiv och gjort oss kvickt det enorma tvättberget. Fast glädjen över det varade i typ 5 minuter då jag kom upp och såg att tvättkorgen redan var full igen. Fan man kommer ju aldrig ikapp den där tvätten..

På eftermiddagen drog jag med alla barnen plus hund (ja vi kom iväg till slut efter en del om och men) och så gick vi promenix tillsammans med Tina och Zeb. Tyvärr var inte skottningen på vår sida så vi hade inte så mycket valmöjligheter när det kom till vägar. Men vi fick oss lite extra träning så det är ju alltid bra. Mammahull finns det ju att ta av:)

Nu ska jag försöka slå in de sista klapparna och sen gå ner och vara social av mig. Det har tagit sin tid att slå in alla klapparna. Hugo som absolut inget får se (han skulle få ett psykbryt och vilja öppna alla) och Leah som hjälper till alldeles förmycket haha.

//Sofie

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha..flygande Jakob utan bananer o jordnötter det är grejer det;)