13 december 2010

Lucia

Då var det lucia idag. Inte för att det spelar så stor roll i mitt liv, tror inte jag kommer se något luciatåg idag. Hugos dagis har inte luciatåg. Det har de när de går över på den större avdelnigen sen. Hugo är förövrigt hemma idag. Han ska få vara hemma till och med onsdag och sen få gå torsdag-fredag innan juluppehållet. Orkar inte med att han ska åka på någon mer sjukdom här hemma. Tror minnsann att det är från dagis alla baskilusker kommer (avdelning näähee?).

Vi ska snart packa in oss i bilen och åka till BVC. Se hur Leah har växt, var ju ett tag sedan sist. Sen ska jag skjutsa barnen till farmor så de får var där den stunden jag är i skolan. Har bara några timmar på eftermiddagen så jag hoppas att det går fort:P

Nu ska jag byta bajsblöja. Det känner jag på lukten här i rummet haha.

//Sofie

Inga kommentarer: